جباری ادامه داد: متمرکز شدن صنایع بزرگ نفتی، گازی، فولاد، گمرکات، بنادر و صید و صیادی در جنوب کشور موجب شده است که وضعیت راههای ارتباطی ما اسفبار شود .
وی با بیان اینکه به راستی حوزه انتخابیه بنده کجای معادلات وزارت راه و شهرسازی قرار دارد تصریح کرد: توزیع ناعادلانه منابع بودجه ای موجب شد طرح ها و برنامه ها در حوزه جاده ها و ریل به سرانجام نرسد .
جباری با اشاره به اینکه دستگاههای نظارتی به دلیل ترک فعل در تقویت زیر ساخت و توسعه راهها قصوراتی نابخشودنی دارند، افزود: وضعیت نامناسب جاده ها موجبات مرگ عزیزانمان در تصادفات جاده ای را فراهم کرده است .
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه هنوز دغدغه مان توسعه و ساخت و نگهداری راه است یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی نمره مثبتی در حوزه راه و حمل و نقل اخذ نمیکند و در صورت تداوم عملکرد نامناسب سازمان راهداری و شفاف نشدن نحوه هزینه کرد منابع، موضوع تحقیق و تفحص از سازمان راهداری پیگیری می شود .
نکته با اهمیت اینجاست که بابت بودجه صد میلیارد تومانی راهسازی کرویدور غرب هرمزگان مدتهاست منسوبان نماینده غرب استان مانور تبلیغاتی می دهند این در حالی است که با این بودجه الان شاید بتوان فقط ۳٠.تا ۴٠ کیلومتر راهسازی کرد و این در حالی است که بنادر غرب استان از داشتن جاده مناسب محروم هستند.
RadEditor - please enable JavaScript to use the rich text editor.